Kalasdisco pch Melodifestvalen

Nu är Ws kalasdisco avklarat. Jag tycker att det blev lite rörigt men W verkar nöjd. Vi hade lite problem att få igång musiken i början så discot blev lite försenat. Men min kära sambo hade köpt såna där grejer som tjuter när man blåser i dom. Så alla ungar sprang omkring med dom i början och jag kände att jag kommit till helvetet. Men sen kom han med musiken och jag kunde gå hem till baby M.

Lite senare gick jag tillbaka till lokalen och tog med baby M. De var nån unge som börjat sura och ville hem så min sambo försökte få tag i hans mamma. När mamman kom ville han inte alls hem och var sur för att hon kom. Så kan det vara. Jag tror även att många tjejer tyckte att killarna var jobbiga eftersom det skulle brottas och busas mycket. Os disco var lite lugnare men då var det nog dubbelt så många tjejer, så kanske därför.

De verkade gilla pinatan allafall. Det var lite krångel med den också men det var mest kul. Jag undrar om inte baby M hade mest roligt av alla. Hon skulle absolut vara nere på golvet och dansa. Tjejen gillar att dansa. Det är så kul att se. Sean den första banan verkar vara favoritlåten att dansa till nu. Kanske beror på att hennes  pappa och bröder lyssnar ofta på den.

Efter discot var det dags för melodifestivalen. Jag hade ingen favorit vilket var skönt då slipper jag bli så nervös. Jag vet, jag blir nervös för allt. Sa till min sambo att alla unga tjejer kommer rösta på Danny. 40+arna på Thorsten Flinck och resten av landet på Loreen. Vilket verkade stämma ganska bra när de svenska rösterna räknades.

Sen blev melodifestivalen lite extra kul genom att följa MrHårdrocks kommentarer på facebook. Alltid lika kul.

Kvällen avslutades med någon komedi på tv. Jag hade hållt igång hela dagen igår och var helt överstimulerad vilket gjorde att jag hade svårt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0