Nervös, ångest

Idag ska jag göra ultraljud av njurarna. Tänk om det är något fel?
Tankar som cancer, njursvikt, dialys osv dyker upp.
Förhoppningsvis är det inte något fel alls på njurarna men det känns lite otäckt att snart få veta.

Men något höjer mitt blodtryck och jag känner alltmer att kroppen känns hårt belastad.
Igår fick jag små ilningar i hjärtat igen. Det kanske inte var så smart att träna hårt i tisdags?

Jag står även i kö till kärlmottagningen fick jag veta för någon dag sedan. Kanske blir det fler ställen, jag vet inte hur många ställen remissen gick till.

Jag längtar efter att få känna mig helt frisk. Kunna träna och få endorfinkickar och förbättrad kondis.
Andas normalt. Slippa ha ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0