Hantverkare

Hela min lägenhet skulle behöva renoveras eftersom allt är så slitet. Golven skulle behöva bytas i alla rum till och med parkettgolvet i vardagsrummet och golvet i badrummet. Jag misstänker att det kan vara ganska svårt att göra det själv. Speciellt badrummet där man måste vara noga så att man inte riskerar vattenskador.

 
Dorunner

heter ett ställe där man kan hjälp med att hitta seriösa hantverkare. Genom att knappa in vad man behöver så kan man göra kostnadsfria sökningar på hantverkare. Man väljer sedan själv om man vill använda sig av någon av de förslag man får och man förbinder sig inte till något. Man får även kostnadsförslag vilket jag tycker är viktigt. Det kan vara bra att ha lite att välja mellan.

 

Om jag ska anlita hantverkare så vill jag kunna känna mig säker på att det är ett seriöst företag som man kan lita på att man får det man betalar för och att jobbet blir gjort på rätt sätt. Därför är det bra med ett ställe som Dorunner där man kan jämföra hantverkare och att veta att det är tryggt att anlita via dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0