Filmsugen

Det är bara massa skräp på tv i kväll. Men det är ju inget ovanligt när det är helg. Varför kan de inte vissa något bra nu när man har tid att kolla på tv?
 
Jag skulle verkligen vilja ha fler tv-kanaler så jag har något att göra på helgen. Att kolla på en bra film eller serie är ett perfekt helgmys.
 
 
Viasat
 
har ett stort utbut av kanaler så jag funderar på att testa på vad de har att erbjuda. Kanalpaket Viasat Film verkar vara något för mig. För 189kr i månaden kan man se film dygnet runt. Det blir fler än 600 nya filmer per år och är indelat i fem genrekanaler, atcion, nordic, drama, family och classic.
 
Nu man prova Visats hela utbud gratis i tre månader vilket gör att man har gott om tid på sig att bestämma sig om man tycker det är värt att ha. Vem vet det kanske finns något mer än film som intresserar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0