Lite gnäll och lite skrivande

Sitter och funderar över livet. Det går för fort och jag hinner inte med.
Det känns verkligen som att livet tar slut efter 30.
Många kanske tycker att deras liv börjar då men för mig har inte livet förändras så mycket.
Jag har bara blivit äldre, fulare och tjockare.
Så nu har jag gnällt klart för tillfället.
 
Ska försöka ägna mig åt lite skrivande snart. Jag har fastnat lite, inte så att jag inte vet vad som ska hända utan mer att jag är inte riktigt säker på vad jag redan skrivit. Lite rädd för att missa nåt eller att jag upprepar mig. Fast upprepningar är något som går att fixa sen. Just nu vill jag bara framåt och jag orkar inte riktigt läsa igenom det jag skrivit. Tror att jag börjar närma mig mitten av historien nu, men vad vet jag.
Snart är sidan 73 klar och jag ligger på 37145 ord nu. Det går sakta sakta. Jag vill helst att texten ska skrivas av sig själv utan att jag behöver anstränga mig. Men tyvärr funkar det inte så.
 
Hårdrockens historia går på tvn i bakgrunden här. Det finns tydligen en hel del sköna låtar. Jag tror de är väldigt bra låtar som passar till skrivandet så att man kommer i rätt stämmning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0