Löss?

Jag är lite sugen på att baka idag. Baka är avstressande. Får se om jag kan få sambon att köpa våran fiende nr1 socker, det lilla vi har hemma räcker nog inte långt. Snart fyller O år så jag vill gärna provbaka lite innan.
 
Nu är pojkarna i skolan och M är på dagis. Funderar på att vila en stund men då kommer jag nog inte komma upp fören det är dagishämtning. Jag hade väldigt ont i kroppen i natt så det var svårt att sova. Det är tur att jag har voltaren salva hemma, det hjälper allafall lite. Sen så klart skulle katterna ha party i natt så jag fick gå upp och jaga in dem på toa.
 
Nu har jag fortfarande ont, det känns som skelettdelarna ligger och skaver mot varandra samtidigt som det ilar obehagligt i alla leder. Känner mig som en gammal gnällig tant som har ont överallt.
 
Funderar på om jag fått löss också. Visst skulle det vara underbart? Måste hitta luskammen.
 
God morgon på er också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0