Sjuka helgen

Kakfatet som jag fixade på morgonen när O fyllde år i fredags. Tyvärr blev han sjuk dagen innan. Jag tror inte att han åt en enda kaka. Feber, hosta och ingen matlust. Kul att fylla år då.
 
Natten mot fredagen var det även baby Ms tur att få feber. Så två sjuka barn. W har precis slutat sin antibiotikakur och mår ganska bra, bara lite hosta kvar. Även barnens pappa började känna sig dålig under fredagen. Själv var jag supertrött och hade ont i hela kroppen och fick lägga mig och vila flera gånger. Men jag kände mig inte sjuk. Fast jag hade fel, febern dök upp under natten.
 
O verkade alla fall nöjd med sina presenter.
 
O älskar Iron Man
 
På lördagen var vi utslagna i feber alla utom W. Men eftersom W skulle på kalas på Lek&bus var hans pappa tvungen att köra dit honom. Han försökte kolla om W kunde få åka hem med nåt annat barn så att han skulle slippa köra mer när han är sjuk. Men då hade varanda förälder full bil. Troligt.
 
Tyvärr missade jag Linneas födelsedagsmiddag på kvällen men jag hoppas att hon fick en trevligt födelsedag.
 
Idag mår vi lite bättre. Men jag var tvungen att lägga mig och vila en stund med två ipren. Fick så sjukt ont i kroppen. Baby M kröp ner under täcket hos mig på soffan och somnade. Sen vaknade hon till och skallde mig på ögonbrynet jättehårt. Då fick hon gå till sin pappa.
 
Det blir nog en slöar dag idag också. Stackars W som får stå ut med alla sjuklingar. Men han gick ut och lekte med en kompis ett tag och sen har han ju dataspel att roa sig med. Så jag tror inte att han tycker synd om sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0