Slutkörd

I huvudet.
 
Jag tränade idag med en av tjejerna på klubben. Fick lokalen för oss själva i en timme innan det kom några killar. Hon var tvungen att dra men jag stannade kvar och tränade vidare med dom. Blev väl en 2timmar bjj. Men det är inte kroppen som är slut utan huvudet. Det känns som min hjärna har krympt ihop till en ärta och resten av skallen bara består av luft.
 
Funderar på om jag blivit överansträngd när jag tränat utan blodtrycksmedicinen. Ska försöka hämta ut dom imorgon. Att träna utan medicinen är som att ständigt springa i uppförsbacke. Allt blir så mycket tyngre.
 
Jag hade tänk att kanske träna två gånger imorgon men sambon ska jobba extra så jag tror inte att jag kommer hinna med nåt pass. Men vi får se. Jag och pojkarna har klipptider imorgon men vet inte om han löst hur vi ska komma dit och vem som ska passa bebben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0