Dags för höstjacka

Idag när jag var ute och cyklade kände jag att det var riktigt kallt. Dragkedjan på min jacka har gått sönder och går inte att laga. Fast jackan är ganska gammal så det är ju inte så konstigt. Synd för jag gillade den jackan.
 
 
Bubbleroom
 
har mycket snygga jackor, vilket gör det ganska svårt att välja. Just nu vill jag bara ha någon form av höstjacka. Fast det kan ju vara bra att kolla lite vad sen skulle passa bra till vintern. Men vilken jacka ska jag ha? De har olika skinnjackor, parkas, kappor, jeansjackor, dunjackor och lite annat. Dun är kanske för varmt nu och jeans för kallt. Någonting mitt emellan vill jag nog ha.
 
Jag funderar på någon av dessa jackor.
 
 
Jag tycker att båda är jättesnygga. De borde väl passa bra som höstjackor hoppas jag.
Att välja vinterjacka kommer bli otroligt svårare då de har jättemånga snygga. Men det är inte bara det som räknas, de måste hålla värmen också eftersom jag är en person som är jättekänslig för kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0