funderar

Ikväll har jag tränat. Som tur var blev det en ganska lugn träning. Är fortfarande lite förkyld men jag kan inte låta bli.
Känns som jag håller på att skaffa mig hosta också. Hoppas inte.
 
Planen är att träna imorgon också om jag inte är jättedålig. Tycker att jag missar så mycket om jag är borta.
 
Imorgon tänker min sambo testa lchf i några dagar. Funderar på att hänga på. Tror det blir lättare om man gör det tillsammans, men vad vet jag. Jag måste försöka göra nånting för att gå ner i vikt. Att bara träna funkar inte.
Jag har ju läst massor om lchf under ca två år men ändå har jag aldrig riktigt kommit igång att testa. Men nu när han är motiverad känns det lättare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Några dagar brukar inte hjälpa, eftersom man måste komma in i ketosfasen. Ibland kan man till och med gå upp några kilo innan man börjar gå ner. Och det är inte okej att fuska med kolhydrater, för då går man ur katosen och går bara upp i vikt igen (det som hände mig iallafall).

2012-09-16 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0