Jag har blivit lat

Jag skulle behöva lägga in mer bilder i bloggen, men orkar inte. Det är så drygt. Ska försöka bättre mig, sen.
 
Idag har jag också varit noga med vad jag ätit. Resultat: huvudvärk + 1kg
 
Funderar på att försöka ta en morgonpromenad imorgon eller jogga. Igår och idag har jag gått och lagt mig efter dagislämningen och sovit några timmar men ändå fått kämpa mig upp. Jag är extremt trött. Ledvärken börjar också smyga sig på. Så jag antar att jag är på väg in i en sån period. Känns som det ändå var ett tag sen.
Syster sa igår att hon hade fått reumatism medicin. Enligt hennes läkare kan prover ibland inte visa sjukdomen hos yngre människor utan det börjar istället synas i typ medelåldern. Vem vet det kanske stämmer.
Tänk om jag också har något sådant? Tycker att det räcker med det som jag redan har.
 
Nu ska jag alla fall läsa en stund och dricka massa vatten och hoppas på att huvudvärken släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0