jobbfunderingar

Mitt jobbsökande fortsätter och det känns som att jag behöver hitta lite andra vägar att gå på än att bara stirra mig blind på det yrke som jag är utbildad som.
 
Men jag vet inte riktigt vad som finns där ute. Jag hoppas verkligen det finns något som passar mig.
 
 
Metrojobb
är en sida där det finns många olika sortes yrken. Kanske kan jag hitta något där? Deras sida verkar lättare att hitta alternativa jobb på än på arbetsförmedlingenssida. Det skulle vara spännande om jag hittade mitt drömyrke som jag inte ens visste fanns.
 
Drömmen är att arbete som är ganska fritt, där jag kan styra mycket själv över mina arbetstider och även arbeta hemifrån om jag vill. Arbetet för gärna vara utvecklande också men det är inget krav i början. Jag har heller inget emot att gå några kurser för att öka min kompetens.
 
Jag hoppas att jag kan hitta något snart, helst vill jag börja redan den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0