Jultidningar

Igår kom jultidningarna hem i brevlådan. Fyra stycken olika fick vi och vi som bestämt att pojkarna får sälja ur en tillsammans i år. Det känns som att det blir lättast för alla. För annars måste vi köpa saker så att de kommer upp i samma summa och andra känner säkert pressen av att de måste köpa ur båda.
 
Ikväll har de fått kolla på listorna och jämföra premier. Jag tycker att de valde helt galet, men bara de blir nöjda så.
 
 
De valde Svenska Jultidningsförlaget. Jag tyckte att Jultidningsförlaget hade bättre premier och Bra förlag gillade jag för de säljer Simona Ahrnstedts bok Övernskommelser i den. Men det är ju inte jag som ska sälja så jag har inte så mycket att säga till om ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0