Lite skadad

Jag lyckades alla fall komma iväg till träningen. Men jäklar vad dåligt det gick för mig. Jag vet inte om jag lyckades göra något bra ens. Men det var mycket konstiga övningar och svåra tekniker. Mycket stryptekniker så nu har jag väldigt ont i nacken. Hoppas på att få lite massage och voltarensalva sen.
 
Jag lyckades även slå i mitt knä i mattan så det gjorde jätteont. Det är mjuka mattor och ändå kändes det krossat som om jag hamnat på asfalt. Måste ha satt ner det på nåt konstigt sätt. Jag fick även en armbåge över munnen så det kände som att jag hade fläskläpp i några timmar. Nu är det bättre. Tappade även en del av synen på mitt högra öga efter ett stryp. Det var som att ha en svart fläck på en bit av ögat och sen flimrade det på resten. Men det är också borta nu.
 
Igår tyckte jag att jag hade världens flyt på träningen och hade nästan dåligt samvete för att det kändes som att jag körde över de andra tjejerna helt. Idag blev det tvärtom. Orkade inte bjuda på mycket motstånd. Vilken otrolig skillnad det kan vara ibland.
 
Imorgon ska jag också träna, om jag lyckats ta mig upp i tid.
 
Just nu känns det som att någon försökt slita huvudet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0