Sean Banan

Det blev ingen träning för mig idag. Som ni säkert förstår så känns inte min kropp så skön idag. Min träningskompis skulle slöa idag så då tänkte jag passa på att också göra det.
 
Istället åkte vi iväg till Erikslundsshoppningcenter så att barnen kunde se Sean Banan. Baby M älskar låten Sean den förste banan så hon låg stort när den spelades. Tyvärr var det bara den och typ en halv annan låt vi hörde eftersom vi var några minuter sena. Det måste ha varit ett ganska kort uppträdande. Det verkade även som att han fått förbud för att dra någon extra låt. Dåligt av dom.
Fast kanske lika bra eftersom det regnade.
 
Sen gick vi in och gick typ igenom hela shoppingcentret för att O ville kolla på Br. Att hålla rätt på baby M därinne var inte det lättaste. Hon ville själklart inte gå dit vi ville och sen var det en miljon människor där inne. Jag var ganska slut efter det.
 
Kollar på Sean Banan i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0