Viktminskning

 
Mullbärste ska tydligen minska sötsuget. Ska testa om det fungerar, är lite skeptiskt. Men annars så innehåller det massa nyttigheter vilket känns helt okej. Min sambo köpte naturelll, det smakar som grönt naturellt te. Men jag vet att det finns med smak, ska testa det när jag får pengar.
 
Jag försöker träna mig på att äta keso. Det går framåt i snigelfart. Jag kan äta lite mer än förut innan spykänslorna kommer. Vem vet en dag kanske jag även kan äta sånt där äckelkvarg. Nästa gång jag testar det ska jag ha i fun light, har hört att det ska smaka som yoghurt men tvivlar på det.
 
Funderar på att be min vårdcentral om hjälp med viktminskning men tror de bara ger råd om kost och motion och det känns som jag ändå kan massor inom det området. Det är mitt psyke jag behöver besegra. Kanske kbt eller nåt är vad som behövs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0