Groteskt feta lår

Jag var lite smågrinig och olycklig tidigare idag och inte blev det bättre av att försöka jogga. Det gick helt åt helvete att jogga, gick mest. Jag behöver mitt spår, min vilja att inte ge upp är större där.
Så snälla snön och is ta och smält bort, typ nu.
 
På eftermiddagen var jag världens tröttaste och hade tänkt sova middag med baby M men hon vaknade ganska fort idag så det gick inte. Tvingade istället iväg mig på ett bjjpass. Det var ett bra pass i lagom tempo.
Men det som inte var bra var att efter en veckas vila så satt gibyxorna som tights på mig.
Hur jäkla feta lår har jag lyckas skaffa mig på en vecka?
Funderar på att ta fram måttbandet och mäta, men vågar inte.
 
Jag måste göra upp en planering hur jag ska bli av med dessa mardrömslår så fort som möjligt.
Sen får gärna resten av kroppsfläsket följa med.
 
Någon som vill ge mig en fettsugning i present?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0