Kom i form på 30 dagar

Efter att ha lämnat baby M på dagis tog jag en morgonpromenad på ca en timme. Jag svor massor i mina tankar eftersom det var så tråkigt. Men efter att ha sett massa fina tussilago så blev jag på bättre humör. Nu kanske jag vågar tro på att våren är här.
 
 
Idag fick jag även hem Laila Bagges kom i form bok. Jag tycker om träningsböcker men använder mig sällan av dem. Eller jag kollar i dem lite då och då och sen använder mig av de tips och övningar jag känner för.
 
Nu har jag bara bläddrat lite i Laila Bagges bok och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Träningsövningarna verkar bra, men recepten är jag tveksam till. De är lite väl lyxiga för min smak. Jag har varken råd eller tålamod att laga sån mat. Men gillar man att laga mat och har råd att köpa massor inför varje måltid så kommer man nog gilla boken. Förmodligen kommer jag att testa övningarna i kväll, vet inte om jag ska behålla boken eller inte. Funderar på om jag ska ge den till min syster. Hon gillar att laga mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0