Nyårsfunderingar

Jag tänker inte ge några nyårslöften för jag klarar ändå aldrig av att hålla dem.
Däremot funderar jag på förhoppningar och mål som jag vill uppnå nästa år.
Det känns som att det kan vara ganska kul att drömma fram lite om hur jag vill att nästa år ska bli.
 
Är arbetslös, sjukskriven och urfattig men jag hoppas på att det ska bli ändring på det nästa år. Vet inte hur men det måste gå att lösa på nåt sätt.
 
Ser fram emot ett nytt spännande år där drömmar går i uppfyllelse och allt kan hända.

Kommentarer
Postat av: House of Mami

Hoppas verkligen att 2014 blir ditt år! Gott nytt år!

Svar: Tack :) Gott nytt år
A-K

2013-12-30 @ 18:38:41
URL: http://houseofmami.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0