Tröttast i världen

Julen har varit bra. Jag hade velat göra så mycket mer men hann inte. Barnen är väldigt nöjda med sina julklappar och verkar ha haft en bra jul, det är det viktigaste. Själv hade jag gärna hunnit med att baka och städa, men man kan ju inte lyckas med allt. Jag måste lära mig att allt tar mycket längre tid än jag tror.
Sen har jag ju blivit så enormt trött igen. Medicinbiverkningar eller problem med sköldkörteln trodde dr via telefon men eftersom min vårdcentral inte har några tider kvar så måste jag vänta till v 1-2 innan jag kan få boka en tid.
Jag kanske redan har skrivit det, känns inte som minnet är det bästa nu heller.
 
Det känns helt sjukt att julen redan är över, det var ju typ lucia nyss. Jag har inget jobb att gå till utan bara är hemma hela dagarna och ändå rinner min tid bara iväg och jag hinner ingenting.
 
Idag vaknade jag efter kl 13 och ändå känns det som att jag behöver sova middag nu. Jag är helt slut och orkar knappt hålla ögonen öppna. Fryser gör jag också. Sitter här med min värmefilt som jag fick i julklapp. Men jag vet inte om den hjälper så mycket till en isbit som mig.
 
Hur ska jag göra för att hålla mig vaken? Jag har hällt i mig massa cola men det hjälper inte. Jag vill inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0