Vill inte vara negativ men...

Vilken dryg vecka.
Först får jag ett oroväckande mejl i början av veckan som får det att snurra för fullt i huvudet. Sen har jag varit på utvecklingssamtal för båda mina pojkar. När lärarna berättade om hur de är i skolan, kände jag en stark add-varning på båda. Det behöver ju inte vara så men samtidigt kan det vara ärftligt. Funderar på att be om varsin utredning, så att vi vet. Just nu snurrar det mycket i mina tankar om det.
 
Min hjärna har gått på högvarv hela veckan nu och det börjar bli riktigt drygt. Jag hade planerat att göra massor den här veckan men jag kan inte fokusera alls på något. Alla tankar bara maler runt i huvudet om och om igen.
 
Det blev inte bättre av jag fick veta på morgonen att Ws cykel blivit stulen under natten. O hade lånat den igår när vi var på utvecklingssamtalet så den måste ha försvunnit under natten. Så jäkla värdelös. Blir både arg och ledsen. Tror inte han har haft den ett halvår ens. Det var de 1800kr, ett dyrt speciallås hade han även också. Men förmodligen har O bara satt fast låset i bakhjulet istället för att låsa fast i cykelstället. Hoppas att den äckliga tjuven inte lyckas bryta upp låset.
Jag fick även en chock när jag kollade mitt konto på morgonen. Nästan alla mina pengar var borta. Det visade sig att det var försäkringsbolaget som bestämt sig för att slå ihop flera månader. Så nu är jag typ pank.
I försäkringen ingår även cykelstöld men vad hjälper det när självrisken är så hög. Även kvittot på cykeln verkar vara på villovägar så det är nog kört ändå.
 
Som om inte det räckte så körde min pojkvän av vägen idag och knäckte avgasröret. Tur iaf att det inte blev värre än så.
 
Nu på kvällen blev jag jätteillamående och det känns som att det fattas väl bara att vi får kräksjuka här hemma nu. Förhoppningsvis har jag bara ätit för dåligt idag.
 
Nu ska jag äta lite chips och dipp som någon kom och överraskade mig med idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0