Fullt upp

I fredags fyllde W 10 år så jag bestämde mig för att vi skulle gå på bio och se på Röjar Ralf vilket de tjatat om ett tag. Själv är jag inte så mycket för barnfilmer men de gillade den.
 
 
På lördagen var pojkarna bjudna på kalas på Leos Lekland. Min systerson också. Så jag och syster passade på att leka med baby M medan pojkarna kalasade. Hon älskade att vara där och det var full fart på henne. Tyvärr ramlade hon in i en grej i det lilla området för småbarn och slog i näsan så att hon började blöda näsblod. Men det gick snabbt över som tur var.
 
På söndagen hade vi kalas för familjen. W fick massa pengar så nu längtar han efter att åka ner på stan och shoppa.
 
På måndagen fick jag för mig att cykla till Maxi, allt för att köpa en plocka själv sallad. Tyvärr var mitt framdäck helt platt när jag skulle cykla hem. Så går det när jag försöker pumpa i mer luft själv, på något sett måste jag ha lyckats skruva på ventilen när jag tog bort pumpen så det är ändå mitt eget fel. Så det blev en ofrivillig promenad hem. Det var vackert ute alla fall. 
 
 
Det var värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0