Fredag

Fredagen har inte bjudit på så mycket spännande direkt. Jag och baby M har kollat på thaiboxnings sm på svtplay.
 
Ws lärare ringde för att säga att han fått läxa under helgen. I nästan två veckor har han "glömt" läxorna i skolan men nu hade hon sett till att han fick med sig dom. Hon sa ingenting om klockan eller nåt att gå om trean så jag antar att hon bara försökte skrämma honom att lära sig den ordentligt.
 
Sen har jag varit iväg med pappa och handlat på Willys. Sprang även in på rusta en snabbis då och köpte mig en liten träningsgrej + målargrejer.
 
Baby M vägrade sova middag idag så jag hoppas verkligen hon sover hela natten nu. Ska själv sova snart. Men först lite läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0