God morgon

 
Det går lite bättre att äta fröbrödet om jag har mycket ost och grönsaker på. Sen har jag även hittat ett nytt favoritte, grönt te med skogsbärs smak. Nästa gång ska jag nog testa tranbär också. Är det någon som vet om det är gott? Jag önskar att lipton kunde börja tillverka Tahitite igen. Jag älskade den sorten, men även deras gröna te med mint. Men de var inte tillräckligt populära. Twinings verkar ha flera spännande smaker som jag är sugen på att prova men jag brukar bli för snål när jag ser priset även fast det inte är så jättedyrt. Vad finns det annars för te som är gott? Jag dricker ju så mycket te att jag verkligen behöver hitta  nya smaker men det mesta ser så tråkigt ut i butikshyllorna. Vad har ni för favoritte?
 
Nu är barnen ivägskickade lämnade till skola och dagis. Själv är jag supertrött men ska försöka hålla mig vaken och göra något vettigt av dagen. Jag har lite planer alla fall.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Jag köper mint te på lidl. Billigt och bra :)

2013-01-21 @ 12:47:09
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0