Handlingsförlamad

Sitter här vid datan och har jättetråkigt. Ända har jag massor att göra. Behöver, städa, tvätta och kasta sopor mm. Jag har även tänkt i två timmar nu att det är dags att äta frukost.
Sen vill jag även fortsätta läsa i min bok. Den ligger nära, jag behöver bara sträcka ut armen får att nå den. Men det händer inte heller. Jag har lust att skriva: Vad är det för fel på mig?
Fast nu vet jag ju det, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra något åt det.
Informationen på nätet är ganska rörig och det mesta är inriktat på de som har h:et också.
Men jag vet ju att hjälpten är på gång så nu gäller det bara att ha tålamod och inte deppa ihop.
 
En helt vanlig dag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0