Stressad

Klockan är tio och jag ska vara på arbetsförmedlingen klockan två, ändå känner jag mig stressad redan nu.
Jag har lite papper som jag behöver fylla i och lämna idag men det borde inte ta allt för lång tid. Men jag är seg. Trött också. Jag hade jättesvårt att somna igår kväll och sen under natten har baby M vaknat massor för hon är förkyld. Antar att det är dags för alla sjukor nu när barnen är tillbaka i skolan och dagis.
W fick ju med sig kräksjukan precis innan julavslutningen och smittade ner hela familjen.
Så nu väntar jag på att bli förkyld. Positiv javisst. Men jag fryser om fötterna, det brukar börja så.
 
Klockan ett ska jag hämta baby M på dagis så får hennes mormor leka med henne när jag är borta. Kanske hade hon fått vara längre på dagis men sist jag gjorde så var vi tvungna att dra bort tid så hon fick börja kl 11 istället. Hon verkade jätteförvirrad då så jag tror inte det är så bra.
 
Får se om arbetsförmedlingen har något spännande att komma med. Det är ett gruppmöte med inriktning på funktionshindrade. Det kan nog vara intressant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0