Dags att fixa bröllopsformen

I slutet av nästa månad ska jag på bröllop. Så nu är det upp till mig om jag vill kunna ha en fin klänning på mig eller ett stort tält att gömma mig i. Även om det är kort tid så kan jag nog göra ganska stor skillnad med min kropp bara jag anstränger mig ordentligt. Men jag har sjukt dålig diciplin. Måste skärpa mig.
Det skulle ju vara trevligt att kunna ha en fin klänning. Sen misstänker jag att jag måste åka och bada med mina barn i sommar. Det kan ju bli svårt att fixa ett bikinitält eller vad säger ni?
 
Jag har två fina klänningar hemma som jag köpte inför baby Ms dop men jag var för fet för dom. Får se om jag kan lyckats komma i dom i sommar. Men jag kommer nog köpa en ny. Jag har hittat en fin klänning på nätet som dessutom är ganska billig. Fast helt skulle jag vilja ha minst 10klänningar hemma att välja bland. Jag har ju en sån sjuk beslutsångest ibland.
 
Sen kommer problemet med skor. Jag vill ha skor med kilklack men de ska vara fina också. Vad har man för färg på skor? Ska det vara samma som klänningen, eller nåt annat? Vita skor eller har bara bruden det? Svarta skor för begravningsaktigt eller?
 
Det märks kanske att jag inte är så van att klä upp mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0