Det går inte så bra

Det går inte alls bra att sova. Nu har M börjat bråka om nätterna ännu mer när jag bestämt mig för att sova bättre. Hon är törstig och ska ha sin flaska, eller så ska jag ta flaskan, byta blöja mitt i natten behövs också eftersom hon dricker så mycket om nätterna igen, eller så ska hon sova bredvid mig eller tillbaka i sin säng och hon måste ju skrika lite när hon talar om det. Katterna har jag försökt ha instängda på toan för annars ska de lekas, ylas, vässa klor på möbler eller äta plast. Mina katter älskar att äta plast, vet inte vad det är för fel på dom. Samtidigt som barnen älskar att skräpa ner. Något barn har börjat släppa ut katterna om nätterna som genast sätter igång då, alla fall en av dem men det räcker. Sen har pojkarna börjat komma mitt i natten och ska sova hos mig.
 
Jag behöver en barn- och kattfri helg. Vill ha lugn och ro och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0