5kg godis

Den här påskhelgen har gått sjukt fort. Min kära pojkvän kom tidigt på torsdags morgonen men det känns som att jag knappt har hunnit umgås med honom. 
 
Nu har han åkt tillbaka till Norge och det känns så otroligt trist. Nästa månad får jag träffa honom i kanske en timme. Värdelöst. Sen en helg i Maj antar jag. Ska livet vara så? Det gör mig deppig.
 
Annars så har helgen varit bra. Såg The host på bio i torsdags, den var helt okej. Jag skulle kunna tänka mig att sen den igen, fast kanske inte på bio. Jag hann även med att gå på två pubar efter bion. De stänger tydligen kl 3 på natten nu förtiden så vi kom väl inte hem fören vid fyra på morgonen. Vilken gjorde att vi var supertrötta under fredagens påskfirande hos hans föräldrar.
 
Senare på kvällen skulle vi träffa hans bästa vän och tjej. De ska gifta sig i sommar och min pojkvän ska fixa svensexan. Det blev pizza och film. Efter det ville de spela nåt spel och jag var så trött att jag trodde jag skulle svimma av, men ville inte vara tråkig och åka hem. Så vi kom hem sent igen.
 
På lördagen var det upp tidigt igen för att hämta barn och fira påsk hos mina föräldrar. Det var trevligt.
Mina barn fick så sjukt mycket godis. Tror att vi nästan lyckades köpa 5kg godis.
Vi är inte så duktiga på det där med att handla.
 
Idag har vi varit iväg lite överallt. Först hälla och köpte skor och jacka till baby M. Alla barnen fick solglasögon men baby Ms verkar ha försvunnit nånstans. Sen netonnet för vi behövde lite internetkablar mm. Sen fick jag även för mig att vi skulle till dollarstore. Det blev lite allt möjligt skräp där men jag känner mig nöjd.
 
 
Allt godis fick inte plats i deras ägg, vilket kanske inte är så konstigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0