Dagdrömmer

 
96 stycken sidor. Men samtidigt är det flera andra historier som pressas på och förra veckan började jag skriva på en ny. Det skulle vara en novell till en tävling men jag började i sista minuten och hann inte klart. Nu funderar jag istället på att skriva den berättelsen längre.
Brist på fantasin har jag verkligen inte, min största svårighet när det gäller skrivande är att sitta stilla och verkligen göra det. Få ner orden på papper.
 
Sex berättelser tror jag att jag är uppe i nu och alla vill bli färdigskrivna. Det känns som ett tvång. En deckare, en roman, en romance och två skräck/rysare, men den sista vet jag inte riktigt hur jag ska placera. Spänningsroman kanske?
 
Jag önskar att jag inte var så långsam. Nu vill jag ha det klart. Jag är sämst i världen på att avsluta saker jag påbörjar men de här vill jag verkligen lyckas med.
 
Målet idag är att kunna lägga till två sidor i bunten på bilden. Tror ni att jag kan fixa det?

Kommentarer
Postat av: jessamy

Självklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0