Morgonmys

Pojkarna är i skolan och jag och baby M morgonmyser. Idag väntar jag besök så lika bra att hålla oss hemma.
 
Sockerbakis är jag också. Åt en chokladbit och drack en colaburk på kvällen. Min kropp fixar tydligen inte sånt längre. Jag lär mig aldrig heller.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det är så mycket som jag behöver göra att jag inte vet vad jag ska börja.
 
Men nu blir det mys ett tag. Baby M vill titta på musikfilmer. Det älskar hon.
 
Till och med tvååringar älskar Sean Banan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag har precis startat en ny blogg, innan bloggade jag på Lifestylephotos.blogg.se du kanske läste den? Hoppas iallafall att du kikar in och att du gillar min nya blogg, ha en fin kväll! Kram Emma

-Friman.blogg.se

2013-03-15 @ 21:48:25
URL: http://friman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0