Mysko

Det är ju en evighet sen jag var till tandläkaren och de senaste gångerna barnen varit dit har de varit med sin pappa.
Nu kan man tydligen checka in sig själv när man kommer dit. Tyvärr kom jag inte ihåg Ws sista siffror. Eller det var två av dem som var helt bortblåsta från min hjärna. Så jag var tvungen att anmäla honom i receptionen.
Då visar det sig att någon har ringt och bokat om hans tid.
Jag fattar ingenting men hon sa att igår var det någon som ringde och bokade om hans tid till onsdag. De brukar kunna se vilket telefonnummer folk ring ifrån men nu stod det inget.
Hon sa att det var hon själv som hade tagit emot samtalet och att den som ringde uppgav Ws personnummer.
Jättemysko
 
Det är inte jag som bokat om och inte hans pappa. Kanske är det dom som gjort fel där, bokat om på fel person?
Men förstår inte hur de ska ha gått till om de går via personnummer.
 
Hon var alla fall snäll och fixade så han ändå fick den tiden han skulle ha idag. Tur att det fanns en tandläkare som kunde ta emot.

Kommentarer
Postat av: jessamy


Vad obehagligt att dom bokat om tiden.
Jag läser gärna det du skriver!!!
Kram.

2013-03-05 @ 20:23:49
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0