Utarbetad

Är lite utarbetad för tillfället.
 
Båda diskmaskin och tvättmaskin är trasiga nu. Det funkar inte riktigt ihop med add och två barn.
 
Idag har jag handdiskat massor men även handtvättat. Ni kan ju gissa hur bra det sista gick. Det tog en evighet och det kommer nog ta lika lång tid för kläderna att torka + att det inte blir riktigt rent och att flera plagg verkar få tvättsmedelsrester kvar fast jag sköljt hur många gånger som helt.
 
Så jag är inte på mitt bästa humör. Har även en massa andra saker att göra som stressar mig men det tänker jag inte skriva här.
 
Kanske återkommer jag senare ikväll och berättar om gårdagen.
 
Sa jag att alla tre barn verkar vara in nån sorts trotsålder också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0