Fula miner

Eller ansiktsgymnastik. Tur att jag är ensam hemma för jag ser förmodligen helt galen ut.
 
Det jag försöker mig på är att få lite liv i mitt ansikte. Mitt ansikte har blivit slappt och ser ut som det håller på att smälta bort eller nåt. Misstänker att det beror på att jag för det mesta använder mig av mitt stenansikte, det vill säga att inte visa några känslor i det. Jag vet inte riktigt varför jag gör så men det är på tiden att jag slutar med det. Samma när det gäller att le. Jag har försökt att undvika att le för att jag har så fula tänder men jag hatar även rynkorna under ögonen. Fast det är inte heller så kul när hela ansiktet faller ihop, så då föredrar jag nog att le så att ansiktsmusklerna används och det är vad jag försöker göra nu. Få liv i ansiktsmusklerna.
 
Gör ni ansiktsgymnastik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0