Irriterande drömmar

På sista tiden har jag drömt om hus. Massa olika hus, som jag ska flytta in i. Det finns alltid massor av rum i husen och jag är så glad i drömmen och älskar mina hus. Sen vaknar jag. Irriterande.
 
Jag tror det är mitt undermedveta som spökar. Det är får trångt att bo i en tvåa med tre barn. Just nu känns det som att alla saker här hemma väller över, det går inte att andas längre. Drunknar snart i kläder och saker men ändå rensar jag hela tiden nu. Jag behöver helt enkelt ett större hem.
 
En annan irriterande dröm jag hade här om dagen var att jag var smal och därför skulle åka till hm och köpa lite baslinnen när jag äntligen kunde visa armarna.
Under dagen kom jag att tänka på att jag måste åka och köpa linnen. Sen kom jag på det, just ja, jag är inte smal, jag tänker inte gå runt i smålinnen i sommar.
 
Ibland är drömmarna bättre än verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0