Barnen

Nu har jag förhört O inför hans kemiprov imorgon. Jag känner mig helt snurrig i huvudet nu. Tur att han har bra minne iallafall. Det blev även lite förhör av W inför hans vikingaprov men det är någon vecka kvar till dess.
Äntligen börjar de få lite roliga läxor.
Båda pojkarna har bra minne, önskar att jag också kunde ha det.
 

Synd bara att jag inte fick reda på om Os prov lite tidigare. Det är ju inte så att han upplyser om sånt själv.
Hans lärare ringde idag och berättade att jag skulle ha varit på möte på skolan kl 11 idag och att hon skickat mejl om det innan lovet. Bara det att jag inte har fått något. Kanske stavade hon fel nånstans, vad vet jag. Mejl från andra lärare har kommit fram.
 
På tal om mejl så väntar jag på ett från dagis. De har tagit kort på M. Eftersom kommunen beslutat att inga "riktiga dagis kort" får tas längre har fröknarna fixat egna bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0