Bättre

Idag mår jag faktiskt riktigt bra. Skönt efter en jobbig sömnlös vecka.
Kanske beror det på att jag fick sova i natt.
 
Jag förvånade till och med mig själv idag när jag och M följde med Linnea och barn till öppna förskolan. Vanligtvis brukar det kännas som att bestiga berg om jag ska ta mig nånstans men idag var det ganska lätt.
Skönt.
 
Jag har även rensat i ett skåp hemma som jag typ inte rensat ur på en så där 10år.
 
Min add-hjärna håller nog på att vakna till liv. Det är skönt att få känna sig som en normalmänniska. Hoppas att det håller i sig.
 
Nåt som däremot kanske inte är så bra är att idag har det huggit till i hjärtat flera gånger. Vet inte direkt om det gör ont eller inte eftersom det är över på nån sekund bara. Men det känns lite småobehagligt.
Just nu är jag bara så glad över att jag mår bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0