Biverkningar

Medicinen som jag började ta på fredagen funkade fint till på söndag kväll då jag blev störd.
Jag gick och lade mig vid 21 och somnade nästan, men sen började M skrika i sömnen att hon skulle ha sina skor osv. Hon fick ligga bredvid mig och somnade om ganska snabbt ändå. Själv var jag på väg att somna när det ringde på dörren och jag fick världens hjärtklappning. Kollade på klockan, kvart i elva. Tänkte strunta i att öppna, då ringde de på igen. For upp och började leta efter kläder och då börjar de banka på dörren. Kunde inte förstå vem som kommer så sent och tänker att nåt allvarligt måste ha hänt. Rädd att M ska vakna också eftersom hon inte sovit middag. För om hon vaknar kommer hon tror att hon sovit middag och vara vaken halva natten. Inte så kul. O kommer upp och jag vet inte om han tänker öppna men jag vifta bort honom och hittar till slut ett par byxor. 
Utanför dörren stod fd grannen och frågar om hon får låna mina nycklar för att kunna ta sig ut genom bommen med sina saker. Snäll som jag är lånar jag ut mina nycklar men blir allt mer förbannad. Hur tänkte hon? Hon vet ju att jag har barn. Inte ber hon om ursäkt heller att hon stör.
Har exet släppt in henne i lägenhet för att hämta sina saker så kan hon väl be honom om nycklar att öppna bommen också. Borde inte ha öppnat från början. Hon gjorde slut med sin pojkvän och blev tillsammans med en annan kille dagen efter, så det är inte ett dugg synd om henne.
I vilket fall som helst så var jag så irriterad och hjärtklappningen gav sig inte så det tog timmar innan jag kunde sova.
 
Sen dess är min sömn förstörd. Nu ligger jag vaken hela nätterna och sover en kort stund på dagen. Det är nästan hopplöst att somna med den här medicinen i kroppen nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0