Namngivningskalas

Idag har jag varit iväg på namngivningskalas. Det var trevligt. De bjöd på massa gott och mina pojkar åt nog nästan så mycket att de höll på att spricka. Speciellt min minsta, vet inte hur många gånger han sa att han mådde illa men ändå slutade han inte äta. Fast på slutet åt han mest "nyttigheter". Jag tyckte om att de inte bara bjöd på bullar och så utan också frukt och bröd. Paret är bosatta i Norge så nu fick jag smaka den bruna osten som min pojkvän pratat så mycket om när han jobbade i Norge. Den var god. Men vet inte om den finns att köpa här.
 
Nu är jag jättetrött och det känns som att ögonen ska ramla ut. Men det är för tidigt att sova.
 
Ska nog ta och se ett Trueblood avsnitt eller kanske Blacklist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0