Och det fortsätter

Idag kom barnens farfar hit för att kolla på spisen. Det slutar med att strömmen slås ut ordentligt. Det gick inte att fixa här hemma och jag som precis hade köpt mikromat för vi var superhungriga.
 
Nån gubbe från hsb fick komma och kolla och sen grejade han med elskåpet i trappen. Så nu finns det el iaf men ingen spis.
 
Och nu medan det finns ström tänkte jag passa på att ladda min nya mobil eftersom jag fick sms av comviq om att mitt nya simkort börjar gälla i natt. Öppnar mobilkartongen och upptäcker att sladden till laddaren saknas. Synd att jag inte upptäckte det igår när vi åkte tillbaka med Ws mobil. Jag har ingen lust att åka tillbaka idag också.
 
Sen har något hänt med min dator efter att strömmen gick idag. Den är jättejätte seg.
 
Imorgon önskar jag mig en dag utan massa otur och andra konstigheter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0