Rally bland bomullen i hjärnan

Nu börjar det gå dåligt med bloggandet igen. Jag är trött och känner mig tom, fast ändå inte. Huvudet är fullt av tankar som kör rally i en hjärnan full av bomull. Tankarna krockar med varandra eller så försvinner de bland bomullen. Ingen ordning alls. Jag är så trött i huvudet, men inte sova trött. Jag vill kunna använda min hjärna på ett effektiv sätt men den vill inte samarbeta alls. Längtar efter att läsa, skriva och plugga mm. Men det går inte så bra.
 
Jag försöker att inte stressa. Vet att det bara kommer förstöra min hjärna mer. Samtidigt ligger det som stressar mig mest ständigt kvar i huvudet fast jag försöker att inte tänka på det. Ett jobb och större boende. Två saker som känns så hopplöst i mitt fall.
 
Om M somnar tidigt ikväll ska jag försöka lyssna på någon guidadmeditation på youtube. Det hjälper mig ibland att sova bättre vilket behövs när man har en överkänslig hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0