Vårfint

 
Är de fortfarande fridlysta?
 
 
 
Jag tycker det är så mysigt med alla blommor som börjar komma upp överallt nu. M har redan plockat med sig flera buketter vitsippor hem så det blir lite vårmysigt här hemma.
 
Idag är jag trött och lite energilös men jag får vara glad så länge jag inte är utmattad. Trots att jag är trött funderar jag på att bjuda hem mina föräldrar och syskon på påskmiddag på fredag. Vilket innebär att jag måste städa en hel del och kommer förmodligen bli galen men det känns okej ändå. Jag tror barnen kommer tycker det är kul, speciellt om deras kusiner kommer och målar lite ägg eller nåt.
 
Idag ska jag försöka få till lite läsande och skrivande. Igår var jag nämligen på en inspirerande föreläsning på statsbiblioteket som fick skrivarlusten att vakna till liv ordentligt. Inte för att den handlade om skrivande. Det handlade om skräcklitteratur bland annat. Kanske blir det ett eget inlägg om den föreläsningen senare idag. Intressant var det alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0