Vill träna

 
 
Idag känner jag mig riktigt träningssugen. Det var jag inte igår kan jag säga men jag bestämde mig ändå för att träna. Jag tycker själva fys-delen igår var riktigt jobbig och funderade på att ge upp redan under uppvärmingen. Jag var så trött och seg och hade ingen lust alls att träna men lyckades på något sätt kämpa vidare. Slutet av passet var lite lugnare och jag hade riktigt roligt.
Kanske behövde kroppen väckas till liv? Idag har jag träningsvärk i armarna men väntar på att de ska dyka upp i benen som utsattes för massa plågeri igår. Kanske dyker det upp till kvällen? Min kropp brukar vara seg.
 
Tyvärr har jag inget träningspass idag men jag ska nog göra ett eget hemma. Plåga magen och kanske benen innan träningsvärken dyker upp. Det är nästan så att jag är sugen på att dra ut och springa men klockan börjar bli för mycket och det regnar. Jag tycker det är ganska skönt att jogga i regn men jag blir oftast förkyld då så jag försöker undvika det nuförtiden.
 
 
 
Nån som behöver träningsinspiration?
 
Få 2 nr av iForm + topp och tights från Kari Traa för endast 49,50 kr + porto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0