Lördag

Idag har vi varit och hälsat på min bror på sjukhuset. Mina föräldrar kom samtidigt och vi tog med honom till kafeterian och fikade för första gången. Nu har han fått börja äta sånt som är mjukt och han får även dricka utan förtjockningsmedel så länge drycken innehåller kolsyra. Så skumkokosbollar och cocacola blev det. Han verkade jättelycklig och mosade in kokosbollarna i munnen. Sen tog han även Ms halva "vanliga" kokosboll när hon inte vill ha mer. Men det gick bra.
 
Sen satt vi en stund i dagrummet och höll honom sällskap tills han skulle få hjälp att lägga sig. Jag passade på att prova Ms nya mössa. Tycker att jag blev riktigt fin i den, kanske borde köpa mig en egen sån. Eller så håller jag mig till de mössor jag har.
 
 
Roade mig lite med att ta bilder på mig själv.
 
Nu sover hela familjen så då ska jag roa mig med mina nya tidningar och lite julgodis.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: en chic mammas bekännelser

ja men eller hur :D älskar snön!

2014-12-28 @ 19:36:37
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0