Lilla prickis

Hoppas att M är på bättringsvägen nu. Igår kväll kände jag mig lite orolig över att vissa av utslagen så inflamerade ut. Det hade börjat bildas stora röda ringar runtom. Ont i dom hade hon också. Men jag gjorde rent de med bara ljumet vatten på kvällen och kylbalsam fick hon bara på de mindre utslagen. Idag ser de lite bättre ut, skönt.
Natten var inte rolig, kändes som hon rullat runt och skrikigt större delen av natten. En spark i huvudet lyckades jag få av henne också. På morgonen vägrade hon vakna. Tyckte synd om henne och lät henne vara. Klockan var nog runt halv tolv när hon vaknade och då var det hennes katt som lyckades få liv i henne. Våran svarta katt är nämligen en goseterrorist. Men hon älskar hon och blev jätteglad och han älskar när man gosar med honom.
Nu är hon pigg och glad och leker för fullt.
 
 
Min prickigkorv
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LYFTMER

Hoppas det bli bra med henne snart!
Söt katt ni har också :)

2014-02-06 @ 01:20:28
URL: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0