Lite trött

I natt blev det inte heller mycket sömn. M hade stora problem med att sova. Hon mådde ganska bra på dagen men ändå blev natten jobbig. Minns inte hur det var när pojkarna hade vattkoppor, funderar på om de hade det lite lindrigare eller så har jag bara tappat minnet.
Hoppas hon blir frisk snart. Hon verkar vara feberfri idag, alltid något. Vet inte hur lång tid det tar för utslagen att gå tillbaka. Pigg, glad och leker än så länge.
 
Själv funderar jag på att fortsätta storstädningen som jag började igår. Vet inte vad jag fick energi i från igår men jag lyckades städa så man ser skillnad och det gjorde jag utan medicin. Orkar inte gå till apoteket och hämta ny så det får vänta. Känns alla fall som det är bra för kroppen att vila från den.
Idag fick jag en kallelse om jag ev ska gå med i en adhd-grupp. Vet inte om det kommer vara något för mig som inte är hyper men det kan ju vara värt att gå dit och se vad det är för något. Alltid lär man sig något.
Jag måste ju göra vad jag kan för att försöka få ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0