Tröttis

Jag har sovit jättedåligt i natt men lyckades ändå ta mig iväg och träna på förmiddagen. Min kondition var galet dålig och jag mådde illa större delen av passet. (Inte så smart att äta frukost en timme innan). Teknikträningen gick alla fall helt okej. Men sen var jag tvungen att hoppa över sista sparringen då mitt knä började bråka.
 
Knät har börjar låsa sig allt oftare på nätterna och då kan det göra ont på dagen. Det har även blivit lite värre sen jag var ute och cyklade i snöstorm för nån vecka sen.
 
Funderar på om det är dags att gå till en sjukgymnast eller vad de heter nuförtiden.
 
Just nu är jag supertrött men det är för tidigt för att sova. Försöker äta min McD mat som min pojkvän köpt. Men matlusten är helt borta idag, fast magen skriker att den är tom. Lite drygt.
Jag har även fått semla och en påse daimkulor. Till sig själv köpte han bananer. Funderar på om han försöker göda upp mig eller nåt.
 
Planen för kvällen är att se Melodifestivalen med M. Hoppas det är roligare idag än var det var förra veckan. Annars ser vi nog bara Sean Banan och sen hittar på något annat. M gillar Bananen och Yohio.
 
Nu ska jag alla fall leka tonåring och se Vampire Diaries på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0