Äntligen är blodtrycket normalt, nu är det bara resten kvar som ska fixas

Idag har jag träffat min Dr. Mitt blodtryck låg på en helt normal nivå nu. Så skönt.
Tyvärr gjorde inte pulsen det. Har fortfarande en vilopuls på 100. Han tyckte att jag ska börja kolla pulsen på mig själv. Men jag är en usel undersköterska som varken kan kolla på mig själv eller andra. Så det får bli att boka tid till sköterska om en månad.
Jag fick en medicin utskrivet för min hjärtklappning. Så nu blir det en tredje medicin jag ska äta.
Sen ville han att jag skulle ta lite prover bla för sköldskörtel, järn och några andra. Kl var tjugo i elva när jag var klar hos dr och han bokade in mig på labb elva. Tjugo över fick jag komma in. Sköterskan stirrar på pappret ett tag och säger sedan att de proverna ska tas före kl 10 och att jag får komma tillbaka imorgon. Kände mig inte så jätteglad då. Bara åka tillbaka imorgon då och sen vänta på provsvar.
Dr sa att om inte proverna visar något så får jag nog leva med mina problem. Det var ju trevligt eller inte.
 
Jag är trött på att vara trött, eller jag är inte bara trött jag är utmattad större delen av tiden. Nu när jag äter centralstimulerande är jag mycket mer klar i huvudet och kan koncentrera mig bättre men vad gör det för nytta om jag ändå knappt orkar göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0