Skönt att träna

Igår var första passet i nya träningslokalen. Trångt men kul. Skönt att träningen dragit igång igen efter allt strul som varit. Men det här kommer nog bli bra tillslut. Lokalen ska byggas ut så den blir större. Det kan verkligen behövas. Mitt största träningsproblem nu är att ta mig dit. Nu är det dubbelt så långt och jag känner inte ett jättesug att cykla i ca 40min eller vad det kan ta i snö, kyla och mörker. Till våren blir det nog inga problem men just nu lockar det inte alls att cykla. Men jag får försöka lösa det på nåt sätt. Mår ju så bra av att träna och blir riktigt bitter om jag inte tränar.
 
Idag har jag träningsvärk i rygg och axlar, men det finns ju en risk att det sprider sig under dagen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0