Bakat lite

Idag mår jag lite bättre. Huvudvärk och nackstelhet har kommit smygande på kvällen men annars har dagen varit bra. Började dagen med att baka bröd till frukost. Jag borde inte äta vittbröd men ibland är det bara för gott, alla fall nybakat.
 
 
 
Det blev även lite läsning idag. Passade på medan jag och M var ute. Hon lekte med sin dagiskompis och var överlycklig. Sen kom det även en liten kille och lekte med de. Båda barnen hade uteplatser så ibland sprang det och hoppade på pojkens stuttsmatta och ibland sprang det in och ut hos dagiskompisen. M blev helt förstörd när vi skulle hem. Det blir hon nästan alltid efter att ha lekt med bästa kompisen. De leker ju inte lika ofta nu när M är helt ledig under sommaren. Tur att de ses ute ibland.
 
Nu ska jag ta en Ipren och sen läsa lite. Imorgon kommer jag ha fullt upp för då ska jag shoppa upp barnbidraget. Fast förhoppningsvis inte hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0